مهلت یک ماهه ویرایش اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 1402
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ 10 درصد به ‌موجب قانون بودجه سال 1403 می باشد
نمایش همه
پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی به مناسبت سال نو

پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی به مناسبت سال نو

پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی به مناسبت سال نو

رئیس کل سازمان امور مالیاتی طی پیامی سال نو را به مودیان مالیاتی، کارآفرینان، فعالین اقتصادی و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تبریک گفت. در متن پیام دکتر سید محمد هادی سبحانیان آمده است:

چهارشنبه، ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ | Article Rating

http://www.intamedia.ir/news/ID/29329

بسمه تعالی

همزمان با حلول سال نو و طنین «یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَار» که تَحول احوال و تَقلب دلها را در شهر رمضان نوید می دهد، بهار قرآن، حَلاوت «رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا» را درون کامِ جان می نشاند. 
این همزمانی بهار طبیعت و بهار معنویت و امتزاج تَلوُن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، امید به یکدلی و یکرنگی و موفقیت های ملی و در رأس آن «تحول نظام مالیاتی کشور» را بیشتر و دسترس پذیرتر می‌کند. 
اینجانب با تبریک و تهنیت حلول ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز به همکاران خودم در سازمان امور مالیاتی، مودیان محترم مالیاتی، تولید کنندگان، کارآفرینان و همه فعالین اقتصادی کشور، از همراهی و همدلی آحاد ملت شریف ایران اسلامی با برنامه های تحولی نظام مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر می نمایم؛ از خداوند منان آبادانی برای میهن عزیزمان و عزت و بهروزی برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی در سال ۱۴۰۳ که از طرف مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، مسئلت می نمایم.

سید محمد هادی سبحانیان
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور
 

تصاویر

  • پیام تبریک رئیس کل سازمان امور مالیاتی به مناسبت سال نو

Demo Description


توضیحات

This will close in 20 seconds