بازدید تیم فناوری مرکز دادرسی از مدیریت دادرسی مودیان بزرگ
بازدید معاون مرکز دادرسی از مدیریت دادرسی سمنان
نمایش همه
نشست تحلیل و بررسی مسائل مربوط به سامانه دادرسی برگزار شد

نشست تحلیل و بررسی مسائل مربوط به سامانه دادرسی برگزار شد

با حضور معاونت فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور؛

نشست تحلیل و بررسی مسائل مربوط به سامانه دادرسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز دادرسی مالیاتی، معاون فناوری های مالیاتی و مدیر کل فناوری سازمان امور مالیاتی کشور به دعوت رئیس مرکز مالیاتی با حضور در این مرکز به بررسی و تحلیل مسائل مربوط به مسائل مأموریتی مرتبط از جمله سامانه دادرسی پرداختند

شنبه، ۲۳ دی ۱۴۰۲ | Article Rating

http://www.intamedia.ir/news/ID/27304

در این نشست که با حضور معاونین مرکز دادرسی مالیاتی، و کارشناسان مربوطه در مرکز برگزار شد چندین طرح،مسئله و پیشنهاد جدی مرتبط با حوزه فناوری در مدیریت های دادرسی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دکتر طاهری‌نژاد رئیس مرکز دادرسی مالیاتی ضمن بیان چالش‌های مرکز دادرسی در موضوعات مورد بحث، همکاری و تعامل بیشتر از سمت معاونت فناوری‌های مالیاتی را خواستار شدند.

بحث انصراف الکترونیکی یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، که پس از بحث و گفتگو مقرر گردید، به منظور افزایش اثرگذاری بخشنامه انصراف الکترونیکی و بخشودگی جرائم، مصوبات خوبی در این حوزه اتخاذ گردید.

پرونده‌های قدیمی موجود در سامانه قدیم هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی و لزوم تسریع در مصوبات قبی انجام شده در این حوزه یکی از موضوعات پر اهمیت این جلسه بود که رئیس مرکز دادرسی، همکاری و همدلی معاونت فناوری سازمان را لازمه حل این مسئله دانستند.

همچنین آقای علیزاده معاون بهبود روش‌ها و ارتقا عملکرد مرکز دادرسی مالیاتی از اضافه شدن امکان انصراف پیامکی الکترونیکی تشکر کردند و نسبت به پیاده‌سازی و اجرای اثربخش آن ابراز امیدواری کردند.

آقای فومنی معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور به همراه آقای جهانی‌کیا سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات در این جلسه حضور داشتند تا در ارتباط با مشکلات و ایرادات مربوط به سامانه که توسط تیم کارشناسی مرکز دادرسی شناسایی شده بود، چاره اندیشی کنند.

آقای فومنی اضهار داشتند: دستوراتی صورت خواهد گرفت تا بررسی کندی سامانه دادرسی با استفاده از ابزار مانیتورینگ انجام و تمهیدات لازم جهت افزایش سرعت سامانه مذکور انجام پذیرد.

همچنین اجرای طرح تکمیل شده‌‌‌ی سامانه سیپا به صورت پایلوت از دیگر مصوبات این نشست بود، بر این اساس مقرر گردید اداره کل فناوری‌ اطلاعات در راستای تسریع در اجرای پایلوت ارسال پرونده به صورت الکترونیکی به هیئت های حل اختلاف بررسی و پیشنهاداتی را آماده کنند.

Demo Description


توضیحات

This will close in 20 seconds