عزم و اراده سازمان بر اعتلای نظام مالیاتی و حل مسائل معیشتی کارکنان
حضور تیم کارشناسی تحلیل و ارزیابی فرآیندها از سوی مرکز دادرسی، در مدیریت دادرسی شمال تهران
نمایش همه
دکتر طاهری‌نژاد رئیس مرکز دادرسی مالیاتی در سفر به شیراز از مدیریت دادرسی استان فارس دیدار کردند

مدیر مرکز دادرسی مالیاتی کشور در آخرین روز از سفر به استان فارس پس از شرکت در اجلاس مدیران مالیاتی سراسر کشور به همراه معاونین خود، ضمن حضور در ساختمان مدیریت دادرسی استان فارس با نمایندگان و پرسنل این اداره دیدار کردند.

 

در این بازدید دکتر طاهری‌نژاد وضعیت ساختمان و منابع انسانی مرکز دادرسی فارس را مطلوب و سرآمد ارزیابی نمودند.

ایشان ماموریت مرکز دادرسی در زمینه ایجاد عدالت مالیاتی و تظلم خواهی مالیاتی را حائز اهمیت شمردند و افزودند: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از مهمترین مراکز مرجع شبه قضایی است و این مهم آن را به رکن اصلی دادرسی فعالان اقتصادی تبدیل کرده است.

رئیس مرکز دادرسی مالیاتی در ادامه ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه تحول و پیش‌برد اهداف مرکز دادرسی مالیاتی، به توسعه منابع انسانی و جذب افراد نخبه در زمینه فناوری اطلاعات و حسابرسی مالیاتی در این مرکز اشاره نمودند.

طاهری‌نژاد هدف از دیدار با همکاران مستقر در مدیریت‌های دادرسی سراسر کشور را ایجاد درک بهتر از مسائل و چالش‌های موجود در صف و میدان عنوان نمود و تصریح کرد: در حال حاضر ارتباطات قوی و مثبتی با مدیران ارشد سازمان شکل گرفته است و با توجه به رویکرد دوره جدید سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر عدالت محوری مالیاتی، امید است در آینده نزدیک مسائل موجود حل و مرتفع گردد.

 

در این جلسه، مدیر و نمایندگان مدیریت دادرسی استان ضمن گزارش عملکرد مجموعه و همچنین وضعیت و آمار پرونده‌ها، به بیان مشکلات و مسائل مربوط به سامانه دادرسی مالیاتی و سایر سامانه‌های مربوطه و همچنین لزوم توجه ویژه به ساختار سازمانی مرکز دادرسی مالیاتی پرداختند.

Demo Description


توضیحات

This will close in 20 seconds