حد نصاب گروه‌بندی صاحبان مشاغل برمبنای فروش ۱۰۰ درصد افزایش یافت
مالیات بر ارزش افزوده در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای سهم قابل توجهی دارد/ بالغ بر ۱۳۰ هزار میلیارد تومان صرف توسعه شهرهای مختلف شده است
نمایش همه
جزئیات درآمدهای مالیاتی در فروردین ماه امسال/ حدود 57 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده است

جزئیات درآمدهای مالیاتی در فروردین ماه امسال/ حدود 57 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده است

سازمان امور مالیاتی کشور:

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در فروردین ماه سال‏جاری، حدود ۵۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده است.

ﺳﻪشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Article Rating

http://www.intamedia.ir/news/ID/30440

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، بر اساس آمار و اطلاعات سازمان امور مالیاتی کشور، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۵۶ هزار و ۷۱۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان) رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

بنابر این گزارش، از مجموع درآمدهای مالیاتی یک‏ماهه سال‏‏جاری، ۳۱ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان (معادل ۵۶ درصد) از محل مالیات‏‏های مستقیم شامل مالیات بر اشخاص حقوقی با ۱۸ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان، مالیات بر درآمدها با ۱۱ هزار و ۸۷۴ میلیارد تومان و مالیات بر ثروت با یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان می باشد.

همچنین بیش از ۲۴ هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان (معادل ۴۴ درصد) از محل مالیات بر کالاها و خدمات وصول گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲ درصدی را نشان می دهد.

در یک ماهه سال ۱۴۰۳،‏ سهم مالیات مشاغل ۶ درصد از کل وصولی در حدود یک هزار و ۷۸۴ میلیارد تومان و سهم مالیات کارکنان بخش خصوصی و عمومی ۱۰ درصد از کل وصولی، حدود ۹ هزار و ۶۹۴ میلیارد تومان می ‏باشد.

بر اساس گزارش عملکرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال، ۹۴۸ میلیارد تومان مالیات از شرکت‏های صادرکننده مواد خام و نیمه‌خام وصول شده است.

همچنین بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان از محل درآمد حاصل از رسیدگی قطعی پرونده های مودیان مالیات بر ارزش افزوده و ۱۸۶ میلیارد تومان از محل عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور در فروردین ماه امسال وصول شده است.

تصاویر

  • جزئیات درآمدهای مالیاتی در فروردین ماه امسال/ حدود 57 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده است

Demo Description


توضیحات

This will close in 20 seconds