عملکرد مرکز دادرسی مالیاتی در مهرماه گذشته
مالیات‌ستانی روی ریل دادرسی عادلانه
نمایش همه
بازدید معاونین مرکز دادرسی از مدیریت دادرسی استان خراسان شمالی

بازدید معاونین مرکز دادرسی از مدیریت دادرسی استان خراسان شمالی

بازدید معاونین مرکز دادرسی از مدیریت دادرسی استان خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی مرکز دادرسی مالیاتی، در جریان سفرهای استانی تیم مرکز دادرسی جهت بازدید از مدیریت‌های دادرسی سراسر کشور؛ ظهر دیروز معاونین مرکز دادرسی مهمان اداره کل مالیاتی استان خراسان شمالی بودند.

چهارشنبه، ۰۸ آذر ۱۴۰۲ | Article Rating

http://www.intamedia.ir/news/ID/25433

صبح روز چهارشنبه دکتر پهلوان معاون راهبری امور مدیریت‌های دادرسی و همچنین آقای علیزاده معاون بهبود روش‌ها و ارتقا عملکرد مرکز دادرسی به همراه آقای احمدی رئیس حراست مرکز راهی بجنورد شده تا از نزدیک در جریان وضعیت این مدیریت قرار بگیرند.

بررسی وضعیت پرسنل دادرسی این استان و همچنین چالش‌های مربوطه، برنامه اصلی تیم ستاد مرکز دادرسی در این سفر بود. یکی از این چالش‌ها ، مشکلات مربوط به سامانه‌های دادرسی بود که معاون بهبود روش‌ها و ارتقا عملکر مرکز دادرسی ضمن اشاره به آن و گزارش‌هایی از بهبود وضعیت سامانه، بر لزوم آموزش جهت تسلط کامل پرسنل بر سامانه دادرسی تاکید کردند.

دکتر پهلوان نیز ضمن بررسی چند مورد از پرونده‌های بزرگ و با اهمیت دادرسی استان، نکات مربوط به این پرونده‌ها را در جلسه با مدیرکل و معاونین استان مطرح کردند.

همچنین معاونین مرکز با حضور در چندی از هیئت‌های در حال برگزاری، از روند برگزاری هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی در این استان مطلع شدند.

Demo Description


توضیحات

This will close in 20 seconds