ساده سازی و تسهیل تکالیف مودیان با اجرای تبصره ماده 100
معافیت‌های هدفمند مالیاتی افزایش مشارکت در تولید را به همراه دارد
نمایش همه
انتصابات جدید در سازمان امور مالیاتی کشور

انتصابات جدید در سازمان امور مالیاتی کشور

از سوی دکتر سبحانیان صورت گرفت؛

انتصابات جدید در سازمان امور مالیاتی کشور

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مدیران کل «دفتر حسابرسی مالیاتی»، «دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی» و «دفتر هماهنگی و نظارت بر مالیات بر ارزش افزوده» را منصوب کرد.

چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Article Rating

http://www.intamedia.ir/news/ID/30291

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، با صدور احکام جداگانه ای از سوی دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، جهانگیر رحیمی «مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی»، محمد هاشمی دهقی «مدیرکل دفتر حسابداری، وصول و استرداد مالیاتی» و مهرداد بخشایی «مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر مالیات بر ارزش افزوده» شدند.

در  بخشی از احکام انتصاب مدیران کل جدید مالیاتی آمده است:

      نظر به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل .. .» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست‏های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاک‏دستی و فسادستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز آن اداره کل در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

تصاویر

  • انتصابات جدید در سازمان امور مالیاتی کشور

Demo Description


توضیحات

This will close in 20 seconds