دستورالعمل مالیات مقطوع عملکرد 1402 صاحبان مشاغل خودرویی صادر شد/ امکان بهره مندی صاحبان مشاغل خودرویی از تبصره ماده 100
اطلاعیه شماره 31- در خصوص سریال داخلی صورتحساب الکترونیکی مندرج در شماره منحصر بفرد مالیاتی مربوط به سال جدید
تقویت همدلی و همراهی درون سازمانی و تصویرسازی مناسب در جامعه دو رسالت اصلی روابطعمومی است
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:
تقویت همدلی و همراهی درون سازمانی و تصویرسازی مناسب در جامعه دو رسالت اصلی روابطعمومی است
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تجلیل از کسب عنوان روابط عمومی برتر در بین دستگاههای تابع وزارت اقتصاد گفت: تقویت همدلی و همراهی درون سازمانی و تصویرسازی مناسب در جامعه دو رسالت اصلی روابط عمومی سازمان است.
دوشنبه، ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ |
http://www.intamedia.ir/news/ID/30968
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمدهادی سبحانیان ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم جایگزینی درآمدهای پاک و پایدار مالیاتی به جای درآمدهای حاصل از فروش نفت در بودجه کشور و اهمیت روزافزون جایگاه نظام مالیاتی در اقتصاد، اظهار کرد: جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه و فرهنگ سازی موثر در خصوص اهمیت تحول در نظام مالیاتی بیش از پیش ضروری است.
وی در ادامه با اشاره به آنکه نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید بر گفتمان “تکریم مودیان و تعظیم کارکنان” و شاخصهایی همچون «هوشمندسازی، حاکمیت داده، فساد ستیزی، مردمی سازی و مودی محوری» استوار شده، گفت: اکنون رسالت اصلی روابط عمومی در مسیر فرهنگسازی سازمان این است که از یکسو ارتقای همبستگی سازمانی، تقویت همدلی و همراهی درون سازمانی و از سوی دیگر روایتگری به موقع و تصویرسازی مناسب در جامعه به منظور ایجاد تفاهم اجتماعی پایدار حول گفتمانِ پرداخت مالیات را وجهه همت خود قرار دهد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پایان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را فرصت مغتنمی شمرد و موفقیت مجدد روابط عمومی سازمان امور مالیاتی را در کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای عملکرد سال ۱۴۰۲ تبریک و تهنیت گفت و از تلاشهای ارزنده، برنامهریزی و مدیریت مطلوب مجموعه روابط عمومی تقدیر و تشکر به عمل آورد.